27 Nisan 2011 Çarşamba

Sturridge: "Chelsea'ye Yardım Edebilmek Harika"

"Şu anda Bolton'a yardım etmekten çok mutluyum. Ama gerçek kulübüm Chelsea'ye de Arsenal'e attığım golle yardım edebilmek gerçekten harika.

Bu hafta Arsenal'i yenmemizle zirve yarışındaki takım sayısını 2'ye indirdik: ManU ve Chelsea.

Kalan 4 maç çok gergin geçecek ama umuyorum Chelsea bu yarışı kazanır.

Ayrıca Torres'in ilk golünü attığını görmekten mutluluk duydum."

Bu sezonun ikinci yarısı Bolton'a kiraladığımız Sturridge orada gösterdiği performanslar ve attığı gollerle gelecek sezon Chelsea'deki yerini şimdiden garantiye alıyor denebilir. Bu hafta da Arsenal'i yendikleri maçta attığı golle takımının galibiyetinde rol oynadı ve bizim de ikincilik koltuğumuzu sağlamlaştırmamıza yardımcı oldu. Bolton kulübü de bu oyuncuyu gelecek sezon takımlarına katmak için uğraşıyorlar ama Sturridge, Chelsea'ye hizmet edeceği günleri bekliyor. Umarım biz de bu oyuncuyu kulüpte tutmak için gerekenleri yaparız.

Bu hafta oynanan Bolton-Arsenal maçında Sturridge'in yaptıklarını izlemek isteyenler için maçın özeti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder