13 Nisan 2011 Çarşamba

Ancelotti: "Denedik, 10 Kişiyken Bile..."

"Maça çok iyi başladık ve ilk 30 dakika oyunu kontrol ettik. Topa sahip olmada ve atak oyunda iyiydik. Ama ilk yarının son 10 dakikası çok zor geçti bizim için. Rakip daha fazla şans buldu ve golü attılar. Bu da ikinci yarıyı ve geri dönüşü iyice zorlaştırdı.

Denedik, 10 kişi kalmışken bile denedik. Gerçekten çok zordu. Sonuç olarak Şampiyonlar Ligi'nden elendik ve bu hiç de iyi değil.

Tabii ki hayal kırıklığı yaşıyoruz. Ama bu futbol ve önümüze bakabilmeliyiz. Oynanacak ve mümkünse kazanılacak başka maçlarımız var. Çünkü herkes gelecek sezon da Şampiyonlar Ligi'nde oynamak istiyor.

Fernando (Torres) ile başladım. Çünkü onun yetenekleri bizim için iyi olabilirdi. Bu tarz bir maça Torres ile başlayıp başlamamam gerektiğini maçtan önce çok düşündüm. Ama Drogba ikinci yarı çok iyi oynadı.

İleride daha fazla baskı kurmak istiyordum. Bu yüzden daha canlı olan Drogba'yı oyuna aldım. İleride onun gücünü kullanabilirdik. Bu yüzden Fernando'yu çıkardım.

Ramires daha sakin olmalıydı. Zaten bir sarı kartı vardı ve bir ikincisini görmemek için daha serinkanlı olabilirdi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder