24 Ağustos 2012 Cuma

Azpi'yle İlk Röportaj

Cesar, kulübe hoş geldin. Chelsea'nin bir oyuncusu olmak nasıl bir duygu?
Chelsea'de oynayacağımdan dolayı çok mutluyum. Bu, bir parçası olmak istediğim bir proje ve takımın büyümesine yardımcı olacağım. Takımla birlikte başarılar kazanmayı dört gözle bekliyorum.

Oyun tarzını nasıl açıklarsın?
Ben bir sağ bek oyuncusuyum ve ilk işim defans yapmak. Ayrıca ileri çıkmayı ve takıma ofansif anlamda destek vermeyi de severim.

Sezona iyi bir başlangıç yaptık, ilk iki maçı da kazandık. O maçları izleme şansın oldu mu?
Evet, iki maçın da tamamını izledim. Tabii ki kazanmak ve iyi oynamak her zaman güzeldir.

Olimpiyatlarda İspanya takımıyla İngiliz statlarında oynadın. Bu ülkedeki statların atmosferleri hakkında ne düşünüyorsun?
Harikaydı. Tüm maçlarımızda tezahüratlarını eksik etmeyen iyi bir seyirci vardı ve benim için iyi bir deneyimdi.

Olimpiyatlarda Oriol Romeu ve Juan Mata ile birlikte görev aldın. Ayrıca Torres de senin vatandaşın. Üç İspanyolun burada bulunması senin alışma sürecini kolaylaştıracak mı?
Evet, tabii ki. Juan ve Oriol bu sabah bana antrenman tesislerini tanıttılar ve çokça yardım ettiler. Başka bir ülkenin takımına transfer olmak büyük şans ve orada tanıdık isimlerin olması da benim için çok iyi.

Milli takımda kaptanlık görevinde bulundun değil mi?
Evet, genç milli takımlarda oynarken birçok kez takım kaptanlığı yaptım.

Çok Premier League maçı izledin mi ve stilinin İngiliz oyununa uygun olduğunu düşünüyor musun?
Evet, televizyonda çokça izledim. İlk başlarda zor olacak fakat umuyorum ki zamanla iyi bir şekilde adapte olup oynayacağım.

Eden Hazard Ligue 1'den tanıdığın bir isim...
Hazard'ı Fransa'da oynadığım zamandan tanıyorum. Çok iyi bir oyuncu ve onunla aynı takımın parçası olmayı dört gözle bekliyorum.

Takımımızda John Terry, Ashley Cole gibi tecrübeli defans oyuncuları var. Sana bu gibi oyuncularla oynama şansı verilmesi hakkında ne hissediyorsun?
Tabii ki hepsi çok iyi oyuncular. Ama benim için en önemli şey onlardan ve tecrübelerinden bir şeyler öğrenmek. Genç bir oyuncuyum ve onlarla beraber oynayıp kendimi geliştirmem çok iyi olacak.

Son olarak, bu sezon için hedeflerin neler?
Her şeyden önce takıma entegre olmak ve düzenli olarak görev almak istiyorum. Dileğim, takıma maçları kazanmada yardım etmek ve kazanabildiğimiz kadar kupa kazanmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder