28 Ağustos 2012 Salı

Drogba'dan Ziyaret

Didier, ziyaret için çok fazla beklemedin...
Evet, çok uzun zaman olmadı. Şu anda Çin'de sezon arası. Bu sebeple buradaki ailemi ve arkadaşlarımı görmek için geldim.

Ailen seninle Çin'e gelmedi mi?
Hayır, ailem burada.

Çin deneyimin nasıl gidiyor?
Güzel, yeni bir deneyim. İlk ayım yeni şeyler öğrenmekle geçti. Farklı bir kültür. Avrupa'da alıştığımdan çok farklı ama beğendim.

Chelsea'nin 2011 yaz hazırlık dönemi Asya'daydı. Sen de bu sebeple ilk kez orada bulunmuştun. Şimdi ise orada çalışıyor ve yaşıyorsun...
Ben de bunu düşündüm. Geçen yaz dönemini orada geçirmiş olmak bu kararı almamda yardımcı oldu. İnsanlarının nasıl olduğunu görme fırsatımın olması benim için iyiydi.

Oradaki insanlar seni nasıl karşıladılar?
Çin'e gelişimin videolarını görmüşsünüzdür. Taraftarlar harikaydı. Stadyumda ve diğer yerlerde de öyleler. Futbol orada büyük tutku.

Nicolas Anelka nasıl?
Nico iyi. Benim orada olmamdan dolayı mutlu ve ben de onun orada olmasından mutluyum. Geçen hafta bana iki gol pası verdi. Kısacası buradaki halimize geri döndük.

Son olarak, Münih maçını sonradan kaç kez daha izledin?
Tüm maçı izlemedim fakat penaltıları defalarca izlediğimi söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder