23 Ocak 2011 Pazar

Lukaku: "Drogba'nın İzinden Gideceğim"

"13-14 yaşındayken Chelsea ve Arsenal beni kendi takımlarına katmaya çalıştılar. Chelsea benim favori takımımdır. Bunu her zaman söylemişimdir, hiçbir zaman gizlemedim. Ama favori takımım diye oraya gitmem gerekmiyor."

Hangi takıma gideceği ile ilgili...

"Göreceğiz... Bu babam ve menajerimle alakalı bir durum. Birçok büyük kulüp var. Genç bir oyuncu olarak rahatlamak ve kendi takımınıza odaklanmak zorundasınız. Şu anda Anderlecht'te olmaktan çok mutluyum. Kulübün ve diğer oyuncuların desteğini alıyorum. Burası benim çevrem ve yetiştiğim yer."

Real Madrid söylentileriyle ilgili...

"Babam benimle transfer söylentileri hakkında konuşmuyor. Tabii ki Jose Mourinho'ya hayranım ve Real Madrid muhteşem bir kulüp ama İngilitere'yi İspanya'dan daha olası görüyorum."

*********************

"Eğer Premier League'de oynama şansı bulursam kalitemle orada iyi performans sergileyeceğime inanıyorum. Çok hızlıyım, güçlüyüm ve çok çalışıyorum. Eğer kaliteli oyuncularla çalışma şansı yakalarsam burada olduğumdan daha iyi olurum. Gelişmek istiyorum.

Çocukken babam kahramanımdı. C. Ronaldo'yu çok üstün görürdüm ve her zaman Drogba'yı da... Futbolla ilgili her daha fazla şey öğrenişimde kendimdeki kaliteyi fark ettim ve Drogba'da kendimi gördüm. Neredeyse onunla aynı kalitedeyim ve onun izinden gitmek istiyorum.

En üst seviyeye erişmek ve ödüller kazanmak istiyorum. Şampiyonlar Ligi'ni ve Avrupa Ligi'ni kazanmak istiyorum. Premier League'de veya La Liga'da oynamak ve birincilikler görmek istiyorum. Bunlar da bir rüya... Ama neden olmasın?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder