21 Aralık 2010 Salı

Kakuta 2015'e Kadar Chelsea'de

Gael Kakuta, kendisini takıma 4,5 yıl daha bağlayacak sözleşmeye bugün imzasını attı. Her iki taraf için de güzel bir karar. Kakuta çok istikrarlı bir futbolcu olmasa da şans bulduğu zaman bir şeyler yapmaya çalışan hırslı bir insan. Henüz 19 yaşında... Gelecekte bu istikrarı sağlayacağına inanıyorum. Sonuçta Kakuta ve kulüpteki onun gibi diğer gençler (Sturridge, McEachran, Van Aanholt vb.) geleceğin Chelsea'sini oluşturacak adamlar. Tabii hep yüksek düzeyde ve bu takımda oynayan bir oyuncuya yakışır bir performans ortaya koyabilirlerse.

Kakuta'nın imza törenindeki açıklamaları:

"16 yaşında Chelsea'ye geldiğimde tek düşündüğüm şey as takımın bir parçası olabilmekti. Şimdi birçok kez as takımla sahaya çıktım. Bu 4,5 yıllık kontratı imzalıyorum ve mutlaka ilk 11 oyuncusu olmam gerekiyor bu süreç içinde. Böylelikle rüyalarım gerçek olacak.

Menajer bana oynamam için uygun zamanı gösterdi ve ben de aynı şekilde düşündüm. En iyisini yapmam, daha sık oynamam ve çalıştırıcımıza takım için yeterli olduğumu göstermem gerek.

Gençken Şampiyonlar Ligi'nde oynamak gerçekten bir rüyadır. Umarım daha fazla maçta oynarım.

Tecrübeli oyuncularla beraber oynamak her zaman çok iyidir. Daha hızlı öğrenir ve kendinizi daha hızlı geliştirirsiniz."

1 yorum:

  1. Ayıp olurdu kontrat imzalanmasa Chelsea bu çocuk için ceza aldı.. Başarılı olacaktır ..

    YanıtlaSil