11 Aralık 2010 Cumartesi

Ancelotti: "Roman ve Oyuncular Arkamda"

"Çarşamba günkü maçtan sonra Roman'la (Abramovic) konuştum. Bana tam destek verdi ve takımın problemlerini anladığını söyledi. Kulüpteki herkese bütün desteğini vermekte çok iyi.

İşimle ilgili bir korkum yok. Bütün oyuncularımdan destek görüyorum ve bu en önemli şey.

Bu desteklerden dolayı her şeyin düzeleceğine eminim.

Herkes biliyor ki şu an bizim için pek iyi bir dönem değil. Bir an önce değişmek için her şeyi yapmalıyız. Çünkü takım şu an pek mutlu değil. Bunu (ilerlemeyi) gerçekleştirmek için çok çalışıyorlar. Kolay şeyler bile çok zor bizim için şu anda. Ama güvenimizi kaybetmemeliyiz.

Sakin kalmalı, korkmamalıyız. Çünkü bu (korku), futbolda kötü bir dönem yaşadığınız zamanlarda olan bir şeydir.

Şimdiki hedefimiz önümüzdeki 3 maç: Spurs, Manu ve Arsenal. Kaderimiz bu maçlara bağlı.

Liderlik savaşı için yeterli yeteneğe sahibiz. İlerlemeye Spurs maçıyla başlayacağız. Bilmiyorum mümkün mü ama elimizden gelenin en iyisini yapacağız.

Antrenman sahasında özgüvenimizi geliştirmeliyiz, defansif ve ofansif olarak. Bundan başka yok bilmiyorum (düzelmek için).

Mutlu değilim. Sadece Chelsea kazandığında mutlu olabilirim. Ama bu, şu an motive değilim anlamına gelmiyor.

Şu anda herkes Chelsea'nin liderlik savaşı için yeterli olmadığını düşünüyor. Çünkü son maçta iyi değildik ama ben tekrar bu savaşın içinde olacağımızı düşünüyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder