13 Kasım 2010 Cumartesi

Ancelotti: "Ray, İşini Çok İyi Yaptı"

"Tek bir şey söylemek istiyorum. Ray, muhteşem bir yardımcıydı. Geçen sezon ve bu sezonki yardımları için çok teşekkür ediyorum.

İşini çok iyi yaptı. Takıma ve bana geçen seneki "Double"ı yapmamızda çok yardımcı oldu. Bu yüzden kendisine teşekkür ederim. O, benim arkadaşım ve çok iyi ilişkilerimiz var ve bundan sonra da öyle olacak. İngiliz futbolunu çok iyi biliyor ve yardımcılıkta çok deneyimi var. İşini çok iyi yapan bir insan.

Kulüp kararı vermiş. Bu, herkes için zor bir karar ama saygı göstermek gerek. Benimle çalışan bütün ekibe çok güvenirim ve şimdi de yolumuza devam etmeliyiz.

Önümüze bakmalıyız. Gelecek oyuna konsantre olmalıyız. Çünkü bu sezon bizim için çok önemli ve devam etmemiz gerek.

Oyuncularla konuştum. Kulübün böyle bir karar verdiğini söyledim. Ama odaklanarak yolumuza devam etmemiz gerektiğini söyledim ve oyuncular da hala fokus durumdalar ve öyle kalmaya devam edecekler.

Onun yerine gelecek kişiyle ilgili henüz bir karar verilmedi. Ama sanıyorum o kişi kulüp içinden biri olacaktır, dışarıdan değil.

Gazetelerde Maldini, Filipo Galli, Zola gibi isimler gördüm. Ama bunlar gerçek değil. Kulüple konuşup birlikte karar vereceğiz. Ama emin olduğum şu ki o kişi bir İtalyan olmayacak.

Michael Emenalo'nun da ismi geçiyor. Ama şu anda kulüpte işini (rakip baş gözlemcisi) çok iyi yapıyor ve bana çok yakın çalışıyor. Zaten o benim asistanım.

Aynı çalışma stilini devam ettireceğiz, değiştirmek istemiyoruz. Geçen sezon nasıl çalışıyorsak bu sene de öyle çalışıyoruz. Ekibimiz Ray'le nasılsa şimdi de öyle devam ettirebilecek düzeyde."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder