5 Eylül 2011 Pazartesi

Meireles: "Para İçin Gelmedim"

Meireles, Chelsea'ye finansal nedenlerden dolayı geldiği konusundaki iddialara cevap verdi...

"Bunlar futbolda olabilecek şeyler. Liverpool'la ilgili sadece iyi şeyler söyleyebilirim. Orada çok güzel bir yıl geçirdim.

İnsanlar benim hain olduğumu ve para için geldiğimi düşünüyorlar. Ama bu yüzden değil. Daha sonra neden olduğunu açıklayacağım, henüz her şey çok yeni.

Transfer çok hızlı şekilde gelişti. Liverpool'dan ayrılışım konusunda suçlanması gereken tek kişi ben değilim. Oradan ayrıldım ama Liverpool'u sevmeye devam edeceğim. Orada çok iyi arkadaşlarım var.

Villas-Boas, anlaşma konusunda çok ilgilendi. Bu nedenle mutluyum. Bundan sonra en önemli şey Chelsea'nin zaferler kazanabilmesi için tüm zamanımı bu takıma vermek olacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder