14 Eylül 2011 Çarşamba

Luiz: "Buradaki Atmosferi Seviyorum"

"Maç çok iyiydi. Güzel bir gol attım. Uzun zamandır oynayamıyordum. Bu maçta 75 dakika görev almak vücuduma da iyi geldi. Ayağım şu an iyi durumda.

Stamford Bridge'de attığım 3. goldü bu ve mutluyum. Buradaki atmosferi ve desteği seviyorum. Oyuncuların hep bir arada olması da büyük önem taşıyor.

Torres iyi bir maç çıkardı ve iki asist yaptı. Onun için zor bir zaman çünkü herkes onun hakkında konuşuyor. Bir insan için zor bir durum bu, büyük bir baskı oluşturuyor insanın kafasında ama Torres iyi biri ve inanıyorum ki bu sezon birçok gol atacak.

Şimdi, sezon başından bu yana çok iyi performanslar sergileyen Man Utd ile büyük bir maç oynayacağız. Zorlu bir karşılaşma fakat bu hafta boyunca ona hazırlanacağız ve Pazar günü de iyi bir maç çıkaracağız."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder