4 Temmuz 2011 Pazartesi

Di Matteo: "Yeniden Evimdeyim"

"Evime döndüğüm için çok heyecanlıyım. Bu harika bir şey. Kariyerimin ve hayatımın uzun bir bölümünü Chelsea'de geçirdim. Burada birçok arkadaş edindim. Bu nedenle kendimi evimde gibi hissediyorum.

Hep bir gün buraya dönmeyi umdum. Ama tabii ki bilemezsiniz, kimse geleceğin neler getireceğini bilemez. Ama her zaman, bir gün buraya döneceğimi ve bunun kaderimde olduğunu düşündüm.

Villas-Boas da beni burada görmek istedi. Onunla ilk konuşmamızda iyi bir anlaşma ortamı yakaladık. İkimiz de kendimizi güçlü hissediyoruz. Ayrıca benim bu pozisyona uygun olduğumu düşündüğü için Villas-Boas'a teşekkür etmeliyim. Onun ekibine katıldığım için çok mutluyum. Ve tabii ki Roman Abramovich'e de teşekkürler. O da bana olan inancını gösterdi.

Benim için zor bir görev olacak tabii ki ama herhangi bir problem beklemiyorum. Menajerlikte tecrübem var. Çalıştırıcılığın da nasıl bir şey olduğunu bilirim. Yani bende ikisinden de biraz var ve ben hem Andre'ye hem de geri kalan ekibe yardım etmek için buradayım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder