16 Ağustos 2010 Pazartesi

Drogba: "5 Yıl Daha Oynarım"

"Şu anda, 6 yıl önce buraya geldiğim zamandan daha iyi durumdayım. Daha fazla gol atıyorum, ve daha soğukkanlıyım. Sahada kendimi daha rahat hissediyorum. Bu bana gollerimde çok yardımcı oluyor.

Eğer böyle oynamaya devam edersem 5 yıl daha oynamayı düşünüyorum. Kariyerimde en iyi noktaya ulaştığımda 25 yaşındaydım. Bu yüzden şu an kendimi genç hissediyorum. Sahada koşmayı seviyorum. Yaptığım koşuları hesap etmiyorum. Ama belki bu birkaç sene içinde değişebilir.

Takımın efsane oyuncuları arasında göserilmek çok güzel bir duygu. Hepsi çok büyük isimler. Hala oynuyorum ve hala onları geçme şansım var.

İnsanların sizin hakkınızda iyi yönde konuştuğunu bilmek çok güzel bir şey. Tarihte yerinizi almanızı sağlıyor. Bu tür oyuncular her zaman taraftarların kalbinde olurlar. Ben de onlardan biri olmak istiyorum. Ama bunun için hiçbir zaman hırs yapmıyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder