9 Haziran 2012 Cumartesi

2012-13 Sezonu Formaları

Yukarıdaki formalar Chelsea'nin gelecek sezon giyeceği ev sahibi ve deplasman formaları... Açıkçası beklentilerimin çok altında kalan iki dizayn olmuş. İkisi de birbirinden basit, orijinallikten yoksun formalar. Soldaki, belli belirsiz çizgileri bulunan klasik mavimizin üzerine altın rengiyle işlenmiş bir forma. Pek de iç açıcı durmamış mavinin üzerinde altın sarısı. Sağdaki ise zaten standart forma tiplerinden biri olan bir tasarım. Orada da turkuaz renk kullanılmış.

Bu sezonun Şampiyonlar Ligi şampiyonu olmuş bir takım için ürettiği formalar konusunda Adidas'tan daha iyi şeyler beklerdim açıkçası. Ama formanın nasıl göründüğünün bu kadar da önemi yok tabii ki. Önemli olan üzerinde Chelsea armasının bulunması.

4 yorum:

  1. altın sarısıyla alakası yok be hafız o rengin. bana göre çok hoş olmuş armayla da uyumlu ben çok beğendim. kol detayındaki ince çizgi de hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  2. Açık altın sarısı olarak geçiyor renk. Adidas'ın sitesinden de kontrol ettim. Link: http://www.adidas.com/us/product/mens-soccer-chelsea-fc-home-jersey/SF063?cid=X23745&search=chelsea#

    YanıtlaSil
  3. Altın sarısı değil o usta. Altın sarısı, bu seneki Real formalarıdır. Bu renk "hafif altın" olarak geçiyor. Ama bana gümüşü de andırıyor.

    Neyse, sonuç olarak iç sahayı beğendim ama deplasman rezil. Tıpkı bitirdiğimiz sezonki gibi.

    YanıtlaSil
  4. FootballShirtCulture.com sitesinden alıntıdır...

    "...The strip carries a gold theme, reflective of the year of sport and celebration in London in 2012. The kit sees the adidas, Samsung and club crest all turned completely gold..."

    YanıtlaSil