11 Eylül 2010 Cumartesi

PL 4. Hafta: West Ham Utd 1 - 3 Chelsea

Seriye devam... Tam gaz gidiyoruz, kayıpsız devam ediyoruz. Zaten bunlar gelmesi gereken galibiyetler ve arka arkaya geliyorlar. Bize bu uzun yolda güç ve özgüven katıyorlar.

Bugün de maça hızlı başladık. Daha 2. dakikada Drogba'nın kornerini Essien mükemmel yükselerek gole çevirdi. 15 dakika sonra da Drogba'nın frikiği sonrası defansın çevirmek istediği top Kalou'ya çarptı, 2-0 oldu. Bundan sonra maçın tamamı denge içinde fakat genellikle bizim top üstünlüğümüzle geçti.

Maçın bitmesine yakın Essien, Ferreira'nın ortasına da süper yükseldi ve 3. golümüzü bulduk. Bence bu maça Essien'in inanılmaz zamanlamasıyla yükselerek attığı goller damgasını vurdu. Bu golden sonra ise onların golü geldi ve gol yememe serimiz bozuldu. West Ham, Parker'la golü buldu ve skoru belirledi.

Yine güzel bir maç oldu. Eksiklerimiz vardı. Lampard tam olarak hazır değildi, onun yerine Ramires'le başladık. Malouda'yı ise sanırım Ancelotti biraz dinlendirmek istedi ve Kalou'yla başladık. Kalou gerçekten Malouda'yı hiç aratmadı. İyi pozisyonlar yakaladı. Ama Ramires için aynı şeyi pek söyleyemeyeceğim. Lampard'ı aratmadı diyemeyiz. Aslında Lampard'ın durumu kesin değildi, oynar diye bekliyordum. Oynamazsa da Benayoun'la başlarız diye ummuştum fakat hiç düşündüğüm gibi olmadı. Ramires'le başladık, olsun. Onu da tam anlamıyla görmüş olduk. Ama benim tercihim Benayoun'la başlamak olurdu. Tabii antrenmanda oyuncuları gören Ancelotti. O yüzden fazla bir şey demek istemiyorum.

Hafta içi Zilina'yla Şampiyonlar Ligi grup maçlarına başlıyoruz. O kadar zorlu bir rakip değil gibi ama aslında bir kapalı kutu. İlk defa Şampiyonlar Ligi'ndeler ve ne yapabilecekleri hakkında hiçbir fikrim yok. Çarşamba günü göreceğiz.

Son olarak tüm takımı tebrik etmek istiyorum. Süper gidiyoruz. Böyle oynamaya devam diyorum ve çarşamba günü Zilina karşısında da böyle bir oyun ve skor görmek umuduyla yazıyı bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder