7 Eylül 2010 Salı

Malouda: "Tercihim Chelsea'ydi"

"Buraya gelmeden önce bana ilk teklif yapan kulüp Liverpool'du. Lyon'unsa R. Madrid'le iyi ilişkileri vardı ve benim oraya gitmemi istiyorlardı. Ama ben Chelsea'yi seçtim.

Didier, Chelsea'ye geldikten sonra birçok kez Stamford'a geldim. Makelele de buradaydı ve daha sonradan da Essien gelmişti. Bu yüzden eğer İngiltere'ye gelirsem, bu kulüpte kendimi rahat hissedeceğimi ve bu atmosferin benim iyi bir performans sergilememe yardımcı olacağını düşündüm.

Lyon başkanıyla konuştum ve tercihimin Chelsea olduğunu söyledim. Ve oraya sezon hazırlıkları başlamadan gitmek için izin istedim. Chelsea'ye geldim ve muhteşem bir başlangıç yaptım."

İşte Malouda'nın bu muhteşem oyunu hala devam ediyor. 3 sezondur burada. Bu 4. sezonu. Daha uzun yıllar Chelsea'de kalması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder