10 Mayıs 2011 Salı

Ancelotti: "Oyuncularıma Teşekkür Ediyorum"

"Bizden daha iyi oynadılar ve kazanmayı hak ettiler. Zirveyi de hak eden taraf onlardı çünkü bütün sezon boyunca diğer takımlardan daha iyi performans gösterdiler.

Bugün garip bir maç oldu. İlk dakikada golü yedik. Sonrasında da zihinleri hemen temizlemek pek kolay olmadı. İlk yarı rakibi bıraktık, ikinci yarıysa daha fazla güç ve baskı kullanarak rakibin üstüne gitmeye çalıştık. Gol attık ama sadece bir devrede 2-0'ı çevirmek çok zordur.

Burada kazanmaya ihtiyacımız vardı. Oyunun başından itibaren farklı bir performans ortaya koymalıydık. Ama 2-0 geriye düştük ve işler gerçekten zorlaştı.

Luiz'e kızgın değilim. Onu ilk yarının sonunda oyundan aldım ama eğer 10-11 değişiklik hakkım olsaydı hepsini zaten kullanmak isterdim. Bazen böyle hatalar olabiliyor. Kızgın olmak istemiyorum çünkü eğer bugün burada zirve için bir maça çıkabildiysek bu, iki aydır oyuncularımın gösterdiği harika performanslardan dolayıdır. Bu yüzden tüm oyuncularıma iki aydır Premier League'in en iyi takımı olduğumuz için teşekkür ediyorum. Ama ne yazık ki bugün en iyimizi yapamadık.

Şampiyonlar Ligi'nde oynadığımız maçlarla karşılaştırınca bugünkü maçta ManU'nun üstünlüğü daha fazlaydı. O maçlarda ise biz gayet iyi oyunlar ortaya koymuştuk bu maça göre. Genele baktığımız zaman ManU sezon boyunca daha istikrarlı bir görüntü çizdi. İyi futbol oynadılar ve bu sezon bizden daha iyiydiler. Bu yüzden de şu anda 6 puan önümüzdeler.

Chelsea'nin bu sezon en iyisini yapamadığını açık yüreklilikle söylüyorum. Ama bazen böyle şeyler olabilir. Geçen yıl harika bir sezon geçirdik ama bu sezon biraz farklı.

Bu sene takıma Ramires, Torres, Luiz gibi harika oyuncular katıldı ve bu oyuncular bu sezon için yeterliydiler. Gelecekte ne olur bilmiyorum ama artık bu kulübün daha fazla harekete ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder