4 Şubat 2011 Cuma

Torres: "Gelecek İçin Çok Heyecanlıyım"

"Kendimi oynamak için hazır hissediyorum ve formdayım. Ama kulübede beklemem gerekirse de problem olmaz.

Oyuncular beni çok güzel karşıladılar ve şu anda takımın rutinini anlamaya çalışıyorum. Ama onlara karşı birçok defa oynadığım için oyun stillerini biliyorum. Umuyorum ki yakın zamanda her şeyin içine dahil olacağım ve takıma bu sezon için koydukları hedefleri başarmalarında ekstra yardımda bulunacağım.

Son 1-2 aydaki oyunuma, en iyime yakın bir performans diyebiliriz. Sezonun ilk ayından sonra formumu geri kazanmaya başladım. Şu anda kendimi çok iyi hissediyorum ve şimdiden sonra da en iyimi vermeye devam edeceğim. İlk 11'de yer alabilmem için bu şart.

İleride tek adam olarak ya da 2'li-3'lü bir ekibin adamı olarak oynayabilirim, fark etmez. Chelsea'nin oyun tarzı Liverpool'dan farklı ama Chelsea'nin kalitesine sahip olursanız oynadığınız pozisyon önemli değildir.

Anelka ve Drogba'ya hayranım. Onlara karşı oynarken de her zaman tedirgin olurduk. Şu anda onlarla aynı tarafta oynayacağım için çok heyecanlıyım. Sonuç olarak oynayıp oynayamamak çalışmama bağlı ama umarım oynayabilirim. Bu tarz oyuncularla oynamak her oyuncunun istediği ve çok zevkli bir şeydir.

Bu benim için garip bir durum: Bir hafta önce Liverpool'la çalışıyordum ve orada birçok arkadaşım var. Carragher, Skrtel ve Agger gibi oyunculara karşı oynamak benim için büyük motivasyon. Ve zorlu bir başlangıç olacak."

Liverpool taraftarlarıyla ilgili...

"Kızgın olduklarını anlıyorum. Bu kararımı hiçbir zaman anlayamayacaklar fakat birkaç hafta içinde onlara nedenleri açıklayabilirim. Ama şimdi geleceğimi düşünmek zorundayım.

Ben de bir Atletico Madrid taraftarıydım ve önemli oyuncular kulüpten ayrıldıklarında anlamıyordum. O zamanlar oyuncuların kendileri, aileleri ve kariyerleri için en iyisini yaptıklarını anlayamıyordum. Bu yüzden Liverpool taraftarlarından da anlamalarını istemeyeceğim. Ama eminim ki zaman içinde Liverpool'da neler yaptığımı anlayacaklar ve daha farklı düşünmeye başlayacaklar."

----------------------------------------

"Bu büyük miktarda para için imzalamadan önce de şimdikiyle aynı durumdaydım. Hala büyük beklentiler var, yani benim için değişen bir şey yok ve zorluklar için hazırdan daha öte bir durumdayım.

Bu yeni hayat ve önümdeki yeni devir için çok heyecanlıyım"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder