11 Mart 2011 Cuma

Torres: "Liverpool'daki Kaosun Bitmesini Bekleyemezdim"

"Liverpool taraftarları için önemli biri olduğumu biliyordum ama bir süre sonra artık öyle olmadığını fark ettim. Kulüp, satılmasıyla beraber bir kaosun içine girmişti. Ortada konuşulan birçok proje vardı.

Liverpool birçok yönüyle bana eski kulübüm A. Madrid'i hatırlatıyordu. Büyük bir tarih ve birçok fikir vardı ama para yoktu. Ve bunun için de zaman gerekiyordu ama benim bunu beklemek için zamanım yoktu.

İnsanlar futbol dünyasında dürüst olmuyorlar. Gerçekleri söyleyemiyorsunuz ve insanlara karşı açık olamıyorsunuz. Bu bir iş ve hiç kimse kimsenin arkadaşı değil.

Chelsea, her şubesinde üst seviye oyuncular olduğunu kanıtlamış ve her ne olursa olsun her zaman rekabet eden bir kulüp. Ve tabii ki ne zaman ihtiyaç olsa yatırım yapan bir sahipleri var.

Burada Liverpool'da olduğundan daha çok insan ilişkisi ve oyuncular arasında şakalaşmalar var. Burada bir profesyonel olduğunuzu kanıtlamanıza gerek yok. Zaten herkes öyle."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder