21 Mart 2011 Pazartesi

Ancelotti: "Torres İnancını Kaybetmemeli"

"Kazanmak istiyorduk fakat ilk yarı üçüncü bölge için çözümler bulmak bizim için kolay olmadı. İkinci yarı daha iyiydi. Çünkü rakip daha yumuşak oynadı. Perşembe günü maç yaptıkları için biraz yoruldular ve oyunun sonlarına doğru daha fazla şans yakaladık. Sabırlı olmamız gerekiyordu. Çünkü geçen sefer olduğu gibi kontrataktan gol yemek istemiyorduk.

Taktiksel anlamda da iyiydik. 90 dakika savaşçı bir ruhla oynadık. Bunun için mutluyum. İyi bir dönemdeyiz ve bunu sahada da gösterdik.

David Luiz ve Ramires harika performanslar ortaya koydular ve harika goller attılar. Ramires geliştiğini çok iyi gösterdi. David Luiz defansif anlamda çok iyi bir tempoyla oynadı ve birebirde çok iyiydi.

Önümüzde oynanacak 9 maç var ve en iyimizi yapmaya çalışacağız. Manu da dün (Cumartesi) kazandı, yani puan farkı hala aynı. Fakat bizim için en önemli şey maçlara tek tek odaklanmak olmalı.

Şimdi bir milli maç arası var ve oyuncular milli takımlarından geldiklerinde onları tekrar aynı ruhta ve aynı tutum içinde görmek istiyorum.

Bütün oyuncuları kullanabiliyor olmamız önemli. Eğer 8-9 maçı kazanmak istiyorsak bütün oyuncuları kullanmalıyız. En önemli şey bütün oyuncuların hazır ve motivasyonlarının yüksek olması.

Torres devam etmek zorunda. İnancını kaybetmemeli. Ona gol atmasını değil iyi oynayıp iyi hareketlenmesini söylüyorum. Hırslı olmalı. Çünkü gol gelecektir.

Kopenhag maçından önce Anelka-Drogba'yı seçmiştim. Bu maçtan önce de Kalou-Torres'i seçtim. Bu, herkesin zinde kalması için. En önemli şey takımın iyi bir ruha sahip olması."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder