28 Mart 2011 Pazartesi

Sturridge: "Chelsea'ye Dönmeyi İple Çekiyorum"

Sturridge şu anda Bolton'da kiralık oynuyor ve her maç çok iyi performanslar ortaya koyuyor. Şimdiye kadar Bolton'la çıktığı 6 maçta 4 gol attı. Sezon sonu Chelsea'ye geri dönmeyi iple çekiyor.

"Torres'in gelişinin beni etkileyeceğini düşünmüyorum. Drogba ve Anelka da harika oyuncular. Geri dönmeyi iple çekiyorum. Herkese neler yapabildiğimi gösterebilecek bir kapasitede olacağım.

Futbol, işte böyle mükemmel oyuncularla rekabet içinde olmak ve neler yapabileceğinizi göstermektir. Chelsea'ye her hafta bu seviyede oynayabileceğimi, bunun üstesinden gelebileceğimi göstermek istiyorum.

Bolton bana oynama ve ne yapabileceğimi gösterme şansı veriyor. Owen Coyle (Bolton menajeri) yönetiminde oynamayı seviyorum.

Kiralanmaya sıcak bakan isimlerden biri de bendim çünkü düzenli bir şekilde oynamak istiyordum. Kulüp beni kiralamakta isteksizdi ama bu konuda çok ısrar ettim."

2 yorum:

  1. Chelsea'ye dönmek, iple çekilmez; Chelsea'ye döneceği zamanı iple çekebilir. - Tamlanan eksikliğinden kaynaklanan anlatım bozukluğu.

    Kusura bakma hocam, dün YGS'den çıktım, kafam kazan. :)

    YanıtlaSil
  2. ona tam olarak anlatım bozukluğu diyemeyiz. bir eylem de iple çekilebilir (örn: sizinle buluşmayı iple çekiyorum). ayrıca burada önemli olan yazının içeriği, dilbilgisi dersi vermiyoruz sonuçta.

    YanıtlaSil