23 Mart 2011 Çarşamba

Mourinho: "Sonraki İşim İngiltere'de Olacak"

"İngiltere'yi özlüyorum ve bir sonraki işim yine İngiltere'de olacak. Oradaki işim henüz bitmedi.

İngiltere'nin de beni geri istediğini düşünüyorum. Kariyerimin en eğlenceli zamanını orada geçirdim. Chelsea'de geçirdiğim dönem hem bir menajer hem de bir aile adamı olarak muhteşemdi. Ben ve ailem orayı çok sevdik. Birçok arkadaş edindik ve bağlantımızı hiç koparmadık.

Orada birçok başarı yaşadım ve bunları tekrarlamak isterim. Real Madrid'le 3 yıl daha sözleşmem var. Dünyanın en büyük kulübü Real Madrid ama aynı zamanda en zoru. Bana 3 kez teklifle geldiler. En sonunda hayır diyemedim ve buraya geldim.

İtalya'ya da gittim çünkü herkes orası için "taktiklerin merkezi" diyordu ve İtalya'yı da denemeye karar verdim.

Ama İngiltere benim için özeldir. İtalya'daki, İspanya'daki ve Portekiz'deki insanlar bana İngiltere'yi neden bu kadar çok sevdiğimi soruyorlar. Ama açıklayamıyorum, sadece seviyorum.

Her zaman işimde ve futbolumda mutlu olmak isterim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder