3 Haziran 2011 Cuma

Cole: "Kendimi Genç ve Zinde Hissediyorum"

"Sezon başında gayet iyi, hatta doğruyu söylemek gerekirse "çekici" bir futbol ortaya koyduk. İlk yarıda özellikle 5. haftadaki Blackpool maçı bir harikaydı. Ama genel olarak çok zor bir sezon oldu. O kötü döneme girdiğimizde herkes haklı olarak bizi eleştirdi-kötüledi. Ama kendimize olan inancımızı yeniden sağladık ve sonunda ligi ikinci olarak bitirdik. Bu da bir başarıdır.

Herkes sezon başında bizim bu ligi şampiyon bitirmemiz gerektiğini söylüyordu. Biz de öyle hissediyor ve istiyorduk. Ama ikincilik de hiç kötü değildir."

---------------------------------

"Kendimi 30 yaşında gibi hissetmiyorum. Birçok genç oyuncuyla antrenmanlar yapıyoruz ve onlar kendinizi genç hissetmenizi sağlıyorlar.

Gayet iyi, sağlıklı ve zindeyim. Birkaç yıl daha futbol oynamaya devam etmeyi umuyorum ama ne kadar daha olduğunu söylemek zor. Kolay sakatlanan bir ayak bileğim var ve sakatlanınca da çabuk iyileşmiyor. Bununla her sezon baş etmeye çalışıyorum. Şimdi nasıl hissettiğime bakıp bir şey söylemem gerekirse kesin olarak bir 3 yıl daha oynarım diyebilirim."

---------------------------------

"Geçtiğimiz günlerde Sturridge'in Bolton'da bu sezon neler yaptığına baktım. Yeteneklerini bildiğim bir oyuncu. Antrenmanlarda karşılıklı oynadığımız zaman gerçekten tutulması çok zor. Hareketlenmesi inanılmaz. Umarım gelecek sezon takıma katıldığında daha fazla şans bulur ve bu sezon Bolton'da yaptığı gibi bizim için de goller atar."

1 yorum: