15 Ağustos 2011 Pazartesi

Villas-Boas: "Dünyanın Sonu Değil"

"Lige harika bir başlangıç yapamadık. Bir puanla memnun olamam. Mutlaka kazanmamız gerekiyordu. Özellikle de Arsenal ve Liverpool'un aldığı sonuçlardan sonra... Bir puan yeterli değil fakat dünyanın sonu da değil. Zor bir deplasmandı fakat şimdi West Brom ve Norwich karşısında neler yapacağımıza bakalım.

Sonuca rağmen mutluyuz çünkü maçın ikinci yarısında oyunumuzun seviyesini yükselttik. İlk yarıda biraz zorlandık, genelde savunmadaydık ve topu yere indiremedik. Sürekli topu ileriye atmaya çalışıyorduk. Devre arasında oyuncularla konuştum, kendilerini göstermelerini söyledim ve ikinci yarıda daha iyi bir oyun sergiledik.

Oyuncuları antrenmanlardaki performanslarına göre seçiyorum. Hepsinin bu maçta sarfettikleri efordan mutluyum. Fiziksel ve mental anlamda iyi tepki gösterdiğimizi düşünüyorum.

Transferlerin devam edip etmeyeceği konusunda bir şey diyemiyorum. Belki yaparız, belki yapmayız. Bunu düşünmek için daha zamanımız var."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder